Meest gestelde vragen bij reserveren!

Framblij is een klein familiebedrijf zonder vaste telefoniste.
Lees eerst de meest gestelde vragen, evenals de uitleg op de website!

Er staan strepen door de tijden?
Dat betekent, dat die tijden al volgeboekt zijn, maar het kan ook zijn dat er later weer plek is vanwege een annulering! Dus kijk later nog eens…

Ik heb een foutieve reservering gemaakt.
Op de reserveringsmail is er sinds kort de mogelijkheid om de afspraak te annuleren!
Annuleer de afspraak en maak een nieuwe afspraak!

Ik wil later de afspraak annuleren.
Dat kan alleen bij dringende redenen!
Doe dat via uw reserveringsmail! Of de
 herinneringsmail!

Ik wil meer mensen boeken dan zes, kan dat?
Mits de verhouding goed is, dus 1 volwassene op 2 kinderen, kunt u een tweede boeking doen! Maak voor grote groepen een aparte afspraak via de mail.

Een persoon meer of minder, is dat een probleem?
Het is niet erg als er 1 meer of minder komt dan u gereserveerd heeft, dat hoeft u niet te melden!

Moet ik mijn baby in de draagzak of kinderwagen ook boeken?
Kleine kinderen die niet rondlopen tellen niet mee, daarvoor hoef je niet te boeken en geen entree te betalen.

Het gaat regenen morgen, gaat het dan wel door?
Jazeker, bij Framblij zijn diverse activiteiten binnen, dus juist een mooie activiteit bij slecht weer, maar ook bij mooi weer! Veel kan zowel binnen als buiten.

Kan ik ook op het laatste moment nog reserveren?
In principe kan dat , mits er nog plek is.
Voor heel specifieke redenen kunt u een mailtje sturen.

Staat uw vraag er niet bij?
Lees dan eerst de uitleg van de werkwijze op de website, staat het antwoord op uw vraag er niet bij stuur een mail info@plukkerijframblij.nl!
Dank u,